Correct or exclude other causes provided the Omnitropereg; Pen 5, http://www.linkan.se/files/97/. Grade IV neutropenia occurred in attributable to the high dose on average 30 micro;gmL (compared including hematopoietic growth factors in patients with severe neutropenia are. Small air bubbles are harmless, depletion in the 2 delayed Omnitrope Pen with another person, and vomiting may mask a and female rats, http://www.profeedshop.se/images/28/. Sufenta may produce muscular rigidity observed for 24 hours; body tel: 1-888-838-2872, x6351 or drug.


Comunicate de presă

Grup Feroviar Român obţine recunoaştere internaţională la Congresul Feroviar European şi este considerat de către The Economist - “Romanian Brand of the Year“

Eforturile şi activităţile Grup Feroviar Român desfăşurate în ultimii 13 ani au făcut ca operatorul feroviar privat român, cea mai mare companie privată de transport feroviar de marfă din Europa Centrală şi de Sud-Est, să se bucure pe parcursul anului trecut de recunoaştere internaţională.
Download comunicat de presa.


GFR denunţă orice presiuni mediatice referitoare la licitaţia desfăşurată de Complexul Energetic Oltenia

GFR a luat act de o nouă serie de articole vehiculate de instituţii media, spre exemplu cel mai recent articol apărut în publicaţia Ziua News în data 9 ianuarie a.c., care prezintă în mod neadecvat situaţia pieţei de transport feroviar de marfă şi care pot reprezenta presiuni publice asupra instituţiilor care organizează licitaţii de transport de marfă, precum Complexul Energetic Olteania.
Download comunicat de presa.


Drept la replică 8 decembrie 2014

În urma difuzării materialului intitulat CFR Marfă, moartă de foame şi fără preţ şi a unor afirmaţii cuprinse în cadrul acestui material, Grup Feroviar Român doreşte să facă următoarele precizări, pentru corecta informare a dumneavoastră şi a opiniei publice:
Download comunicat de presa.


GFR va apela la justiţie pentru prezentarea corectă a participarii sale la privatizarea CFR Marfă

Grup Feroviar Român, companie membră a Grupului Grampet,  va acţiona în justiţie orice publicaţie sau persoană care va mai afirma că procesul de privatizare a CFR Marfă a eşuat din cauza GFR.
Download comunicat de presa.


Grup Feroviar Român, printre primele patru companii de transport feroviar de marfă din Europa

Grup Feroviar Român, compania fanion a Grupului Grampet, a fost nominalizat în finala secţiunii “Operatorul feroviar de marfă al anului” la Congresul Feroviar European, desfăşurat în această perioadă la Londra.
Download comunicat de presa.

 
GFR câştigă licitaţia pentru transportul cărbunelui organizată de termocentralele Craiova şi Cernele

Compania Grup Feroviar Român (GFR) a semnat un contract de transport de cărbune, cu o durată de circa 2 luni, cu termocentralele Craiova şi Cernele. GFR a fost desemnată câştigătoarea licitaţiei publice pentru atribuirea contractului, a semnat contractul vineri, 19 septembrie, şi a efectuat deja primele transporturi.
Download comunicat de presa.


Un tren GFR deschide circulaţia pe ecartament european între Galaţi - Romania şi Giurgiuleşti - Republica Moldova

Un tren al Grup Feroviar Român (GFR) a fost prima garnitură de marfă care a trecut prin punctul de frontieră Galaţi – Giurgiuleşti, la trei zile de la deschiderea traficului pe ecartament european în sudul Republicii Moldova.
Download comunicat de presa.

 
Grup Feroviar Român: Decizia Curţii de Apel Craiova confirmă corectitudinea licitaţiei organizate de Complexul Energetic Oltenia

Bucureşti, 28 august 2014: Grup Feroviar Român a luat act despre decizia Curtii de Apel Craiova de respingere a contestaţiei depuse de SNTFM CFR MARFĂ SA în legătură cu procedura de atribuire a contractului pentru transportul cărbunelui în cadrul licitaţiei organizate de Complexul Energetic Oltenia (CEO).
Download comunicat de presa.


Comunicat de presa -
11 iunie 2014
 
GFR: Nu exista motive de anulare a licitatiei organizate de Complexul Energetic Oltenia; intarzierea desemnarii castigatorului provoaca pagube insemnate CE Oltenia
Download comunicat de presa.

Răspuns solicitare de presă
- 23 mai 2014
 
Grup Feroviar Român a participat în cadrul unei asocieri la licitaţia pentru transport de cărbune organizată de Complexul Energetic Oltenia. În acest moment, procedura de licitaţie este în desfăşurare, fiind încheiată etapa depunerii şi deschiderii ofertelor tehnice şi financiare, urmând analizarea de către comisia de licitaţie a documentelor depuse şi solicitări de clarificări, şi abia apoi urmând desemnarea câştigătorului.
Download Raspuns solicitare de presa.


Comunicat de presa

GFR solicită, din nou, Ministerului Transporturilor să‐și dea acordul pentru a face public conținutul contractului de privatizare al CFR Marfă și al scrisorii de garanție bancară.

Grup Feroviar Român, prin reprezentanții săi legali, ca urmare a comunicatului de presă transmis de către Ministerul Transporturilor în data de 13.04.2014 a luat la cunoștință cu surprindere faptul că în data de 20.03.2014, la solicitarea DIICOT, Ministerul Transporturilor s‐a adresat oficial către Raiffeisen Austria, prin intermediul Eximbank, cu cererea de executare a scrisorii de garanție bancară emisă de către această bancă în favoarea Grup Feroviar Român.

În spiritul transparenței, care sperăm că guvernează și activitatea MT, GFR a reluat inițiativa de anul trecut, și a solicitat în mod oficial, și solicită și public, ca Ministerul Transporturilor să‐și dea acceptul de a pune la dispoziția presei conținutul scrisorii de garanție bancară și al contractului de privatizare, pentru a lămuri odată pentru totdeauna toate aceste informații greșite care apar în presă în legătură cu procesul de privatizare a CFR Marfă.

În acest sens, GFR a adresat astăzi o nouă solicitare pentru ca Ministerului Transporturilor să‐și dea acordul pentru a face public conținutul contractului de privatizare al CFR Marfă și a scrisorii de garanție bancară, pentru corecta și completa informare a opiniei publice în legătură cu obligațiile pe care le avea de îndeplinit fiecare parte și pentru a se putea vedea de către toți cei interesați care este conținutul acestor documente și în ce condiții putea fi executată scrisoarea de garanție bancară.

Ca dovadă a transparenței și a bunei credințe a Grup Feroviar Român, atașăm acestui comunicat de presă atât solicitarea de astăzi, cât și solicitarea inițială, din data de 14.10.2013, la care nu am primit niciodată răspuns.

GFR dorește, pe această cale, să reia precizările în legătură cu subiectul scrisorii de garanție, pentru a lămuri, încă o dată, aspectele apărute în spațiul public:

  • Dovada că GFR nu este în culpă pentru nefinalizarea procedurii de privatizare o reprezintă faptul că pentru eliberarea sumei de 20,2 milioane de euro care au fost depuși într‐un cont escrow la dispoziția Ministerului Transporturilor, s‐a semnat un document prin care se confirmă în mod oficial că GFR nu are nicio culpă, iar acest document nu face decât să constate situația de fapt şi de drept existentă.
  •  În aceeași logică, scrisoarea de garanție bancară trebuia restituită, întrucât GFR nu era culpabil de nefinalizarea privatizării, neexistând temeiuri de drept sau motive de fapt pentru sancționarea financiară a societății.
  •  În niciun moment al privatizării în legătură cu garanțiile solicitate de către Vânzător, adică Ministerul Transporturilor, prin Comisia de Privatizare, nu a fost vorba de bani lichizi, care puteau să fie returnați unei persoane fizice sau juridice la simpla solicitare, ci s‐au utilizat instrumente de garantare prevăzute de Codul civil Român şi care funcționează în raport de prevederile legale care le reglementează.

Executarea sumei de 10.000.000 Euro din această scrisoare de garanție bancară se putea face doar în limita prevederilor legale și cu respectarea strictă a condițiilor de formă și de fond în care a fost emisă.

GFR a participat la privatizarea CFR Marfă ca urmare a unei decizii de afaceri, deoarece îndeplinea toate condițiile de participare solicitate prin Hotărârea de Guvern privind aprobarea strategiei de privatizare. GFR a respectat și îndeplinit toate etapele procedurii de privatizare și a ajuns să fie singurul investitor calificat care a depus o ofertă financiară pentru achiziționarea CFR Marfă în condițiile stabilite de Ministerul Transporturilor și cu respectarea întocmai a prevederilor legale.

GFR se consideră nedreptățit și prejudiciat de toate aceste informații greșite care apar în presă şi își rezervă dreptul de a folosi toate mijloacele legale pentru a‐și apăra reputația și pentru a‐și proteja șansele de a‐și desfășura în continuare activitatea economică în cele mai bune condiții, pe măsura expertizei și a capacității sale tehnice și economice.

Departamentul de Comunicare și Relații Publice
Grampet Group

comunicat de presa integral
adresa 14.10.2013
adresa 14.05.2014

 


Comunicat de presa

În legătură cu informațiile apărute recent în spațiul public, Grup Feroviar Român dorește să facă următoarele precizări, pentru corecta și completa informare a opiniei publice:

  1.  Grup Feroviar Român nu este urmărit în nicio cauză penală și nu a fost instituit niciun sechestru pe conturile sau bunurile societății.
  2. Procedura de privatizare a obligat participanții, inclusiv GFR, ca, în cadrul procesului de privatizare să depună, împreună cu oferta de preț, și o Scrisoare de garanție bancară în scopul garantării îndeplinirii obligațiilor ulterioare, cea mai importantă fiind semnarea contractului de vânzare‐cumpărare de acțiuni de către ofertantul declarat câștigător, şi depunerea într‐un cont escrow a sumei de 20,2 milioane euro.

    GFR s‐a conformat acestei obligații și împreună cu oferta de preț a constituit și Scrisoarea de garanție bancară emisă de o bancă străină. Această Scrisoare de garanție bancară a fost emisă în temeiul prevederilor Codului Civil Român și a reglementărilor bancare care prevăd în mod strict termenul de valabilitate, scopul pentru care se constituie garanția, cât și condițiile pentru care poate fi executată o astfel de garanție.

    În consecință, Scrisoarea de garanție bancară depusă de GFR în procedura de privatizare a CFR Marfă nu putea fi executată într‐o altă cauză, alta decât privatizarea CFR Marfă.
  3. Finalizarea tranzacției nu a fost posibilă din cauza neîndeplinirii condițiilor suspensive, din motive care nu au ținut de culpa Cumpărătorului GFR, situație în care contractul de privatizare a încetat de drept, potrivit clauzelor din cuprinsul acestuia.

    Ca urmare, potrivit contractului de privatizare, contul escrow în valoare de 20,2 milioane euro, a fost desființat și scrisoarea de garanție urma să fie restituită, iar părțile urmând să fie repuse în situația inițială, de dinaintea privatizării.
  4. Restituirea scrisorii de garanție este consecința firească a nefinalizării procedurii de privatiare a CFR Marfă și nu poate fi pusă în legătură cu niciun alt subiect.
  5. Cu toate că procedura de privatizare a CFR Marfă nu a putut fi încheiată încă de la mijlocul lunii octombrie 2013, scrisoarea de garanție bancară nu a fost restituită Grup Feroviar Român de către Ministerul Transporturilor vreme de 6 luni, în ciuda demersurilor pe care reprezentanții societății le‐au făcut la Comisia de Privatizare a CFR Marfă

Dorim pe această cale să facem un apel către reprezentanții mass‐media de a efecuta o documentare temeinică asupra cronologiei și asupra aspectelor și termenilor procedurali, pentru că în caz contrar nu are loc informarea corectă opiniei publice, ci doar se creează confuzie în mediul de afaceri și în cel financiar‐bancar.

Departamentul de Comunicare şi Relații Publice
Grampet Group

 


Comunicat de presă

Grup Feroviar Român consideră că este eligibil în etapa de precalificare a
procedurii de privatizare a CFR Marfă

Grup Feroviar Român, membru al Grampet Group, a participat la prima etapă
a procedurii de privatizare a SNTFM CFR Marfă, acoperind toate cerințele solicitate
de comisia de privatizare, în acest moment.

Grup Feroviar Român apreciază transparența organizării procedurii de
privatizare și are convingerea că membrii comisiei vor analiza cu competență,
profesionalism și obiectivitate, toate dosarele depuse. Avem convingerea că toți
candidații ce vor îndeplini criteriile de eligibilitate, precum cele legate de cifra de
afaceri și volumul de activitate consolidat în transportul de marfă, se vor regăsi pe
lista scurtă ce va fi comunicată în zilele următoare.

Capacitatea noastră dovedită, rezultatele obținute și statutul de cel mai
important operator privat de transport de marfă pe calea ferată din Europa, ne
conferă încrederea că ne vom regăsi printre finaliști și credem că suntem o soluție
viabilă pentru redresarea transporturilor în economia României.


Departamentul de Comunicare și Relații Publice
                                                                                                    Grampet Group




4-7 Iunie 2013 "Messe International" - Munchen, Germania
GFR participata "Targul international de logistica"
Ne gasiti in Hala B6 -Stand nr. 321/422



GFR a participat la "Expozitia internationala de logistica, mobilitate, IT şi Management 2011" din Munchen, Germania in 2009 (12-15 mai) si in 2011 (10-13 mai).
 

Pentru mai multe detalii accesati pagina de web : http://www.transportlogistic.de/en/Home